Bouwjaar | 24-07-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.101 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-XN-KS Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
€ 3.795,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-07-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.101 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-XN-KS Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Scherpenzeel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Willem Alexanderlaan 1437 |
Postcode | 7312 GB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26900489 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoscherpenzeel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.070 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Voor een bezoek aan onze showroom, vragen wij u vooraf contact op te nemen met ons verkoopteam.
Zij zijn bereikbaar op nummer 0626900489.
Voor meer foto's gaat u naar onze website:
WWW.AUTOSCHERPENZEEL.NL
= Bedrijfsinformatie =
WELKOM BIJ AUTO SCHERPENZEEL
Sinds 2008 is Auto Scherpenzeel een gespecialiseerd bedrijf in verkoop en inkoop van gebruikte auto's, bedrijfsauto's en motorfietsen.
Mocht uw droomauto niet beschikbaar zijn, dan helpen wij u uiteraard in uw zoektocht.
Met onze jarenlange ervaring zorgen wij ervoor dat u uw droomauto kunt rijden.
Naast onze occasions kunt u bij ons terecht voor reparatie, onderhoud, de jaarlijkse beurt of APK,
Ook voor een passend leasevoorstel en verzekering bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze passie voor mobiliteit vindt u terug in de kwaliteit van onze voertuigen en service.
Wij nemen graag de tijd voor u, daarom vragen wij u om een afspraak te maken.
Graag tot ziens bij Auto Scherpenzeel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.