Skoda Fabia Combi 1.4-16V Sprint APK/NAP/CLIMA

€ 3.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-03-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.587 km
Deuren 4
Kenteken 69-LBR-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Skoda Fabia Combi 1.4-16V Sprint APK/NAP/CLIMA


€ 3.650,-

Algemeen

Bouwjaar 27-03-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.587 km
Deuren 4
Kenteken 69-LBR-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RJ Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefslag 2
Postcode 3862 KB
Plaats Nijkerk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 2022277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Max. aslast voor: 920 kg
Max. aslast achter: 840 kg

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 434 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 246 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Zeer goed rijdende en nette Skoda Fabia 1.4-16v Spirit. Van binnen en van buiten in een keurige staat. Rijdt, schakelt en remt perfect. Rondom voorzien van goede all season banden. 197000KM NAP. Origineel Nederlands geleverde auto. 2 sleutels aanwezig.

Wordt afgeleverd met een geheel nieuwe apk.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil en een proefrit altijd mogelijk, Graag tot ziens bij:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie