![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.850 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-687-ZT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 30.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.850 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-687-ZT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Boks |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan vd Dierenriem 51 |
Postcode | 7324 AB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3603050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - dec. 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.881 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Combineer de functionaliteit van een gezinsauto met de prestaties van een sportwagen, en je krijgt deze sportieve ¦KODA Karoq. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Wat bij sommige auto's pure luxe is, heeft deze gewoon aan boord: het elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep. Verwarmde stoelen maken het interieur behaaglijk op winterse dagen. Verder is de ¦KODA uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Duik in de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u nodig heeft voor een comfortabele en veilige rit, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Wat een gemak, die achteruitrijcamera. Alles in beeld zonder capriolen. Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. Geef uw smartphone weer 100% met de draadloze telefoonlader. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Ook dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor en cruise control zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze ¦KODA Karoq is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. De auto is ook uitgerust met brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Bel nu voor een afspraak en overtuig uzelf.
= Bedrijfsinformatie =
De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Karoq | De Skoda onder de SUV's
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Da's logisch, want het is een Skoda. Maar er is meer! De Karoq heeft namelijk ook een karakter dat kenmerkend is voor Skoda. Bij deze middelgrote Sports Utility Vehicle (SUV) draait het namelijk niet om prestige of overdaad, maar om functionaliteit. en omdat de Karoq inmiddels vijf jaar op de markt is, heeft Skoda de Karoq vernieuwd voor modeljaar 2022.
![Autotest | Skoda Karoq De Skoda onder de SUV's](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10023/skoda-karoq-15-tsi-sportline-business.jpg)
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Dat wil zeggen dat de nadruk niet op prestige ligt, maar op functionaliteit en veelzijdigheid. De Karoq is zeer ruim en voelt zich thuis op asfalt en in terrein.
Plus
- zeer ruim
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
Min
- geen elektrische of hybride aandrijving
Conclusie
De Karoq, de Skoda onder de SUV's, heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2022. Dat is goed nieuws voor wie op zoek is naar een echte Sports Utility Vehicle waarbij alles draait om veelzijdigheid en functionaliteit. De uitrusting is dankzij alle aanpassingen weer helemaal bij de tijd. De ruimte was en is uitmuntend voor een auto van deze omvang.
Het nieuwe uiterlijk geeft de Karoq een modernere uitstraling en zorgt voor een betere stroomlijn (lager verbruik, minder rijgeluiden). Ondanks de efficiëntere motoren, kan de vernieuwde Karoq zich niet meten met modernere auto's met (half) elektrische aandrijving. Die zijn voordeliger in aanschaf en gebruik. Aan de andere kant: juist dat zijn in de regel "bluf SUV's" die alleen vaardig zijn op de openbare weg. De Karoq daarentegen is een echte SUV die zich ook thuisvoelt in het terrein.