Bouwjaar | 17-04-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.165 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 04-LGT-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.165 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 04-LGT-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Henk van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 134C |
Postcode | 3852 AH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51579461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhenkvanschaik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4360 x 1793 x 1691 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.345 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Skoda yeti, Rijd en schakelt goed. Hoge instap.
Het is een origineel Nederlandse auto waarvan de kilometerstand logisch is, en de 2e sleutel aanwezig is.
De APK is geldig tot en met 26-06-2025.
Er zitten 4 goede Vredestein banden onder de auto.
Voorzien van een onderhoudsbeurt bij ons.
Deze auto is voorzien van vele opties zoals onder andere : Airco, Automatische verlichting, Trekhaak, Elektrische ramen, Lichtmetalen velgen, Centrale deurvergrendeling op afstand, Elektrisch bediende buitenspiegels en nog veel meer
Eventueel montage trekhaak is geen probleem.
De auto die u bij ons koopt wordt bij ons gratis overgeschreven.
Wij brengen geen afleveringskosten in rekening.
Inruilen is mogelijk, bel of mail voor meer info
Aankoop in combinatie met een gehele financiering of een gedeelte financiering is geen probleem.
LET OP DE LAATSTE FOTO VOOR DE ROUTEBESCHRIJVING.
Sommige navigatie systemen sturen je een aantal inritten verder erin. Dus let op 134C
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Yeti | Het vervolg
Een goed verhaal verdient een vervolg. Nadat de Skoda Yeti voor het eerst was waargenomen in de zomer van 2009, is er nu een nieuwe verschijning gemeld. Of beter gezegd: twee verschijningen. De ene Yeti verlegt zijn territorium naar de stad, terwijl de avontuurlijke variant zich nog beter thuis voelt buiten de gebaande paden. Autozine stond opnieuw oog-in-oog met de Yeti...
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti.
Plus
- Zeer capabel off-road
- Vlot en zuinig on-road
Min
- Forse tildrempel bagageruimte
- Ondanks facelift op sommige punten voorbijgestreefd door concurrentie
Conclusie
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De uitrusting is iets uitgebreid, waarbij de achteruitrijcamera de grootste aanwinst vormt.
De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti. Het onderstel is niet verbeterd en ook de motoren leveren dezelfde prestaties als voorheen. Wel is het brandstofbesparende GreenTec-pakket nu in combinatie met meer motoren leverbaar, waardoor het verbruik van sommige uitvoeringen is gedaald.
Echt nieuw voor modeljaar 2014 zijn de twee uitgesproken uitvoeringen: met city look leent de Yeti zich bij uitstek voor een leven in de stad, terwijl de off road-versie een avontuurlijke uitstraling heeft. Dat laatste beperkt zich niet tot alleen de uitstraling, want dankzij de verbeterde vierwielaandrijving zijn de prestaties in het terrein nog beter geworden.