Bouwjaar | 19-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.321 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-LBH-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.321 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-LBH-6 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tommy van Ingen Auto's & Service |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 8 |
Postcode | 6851 EH |
Plaats | Huissen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50817318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4360 x 1793 x 1691 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.345 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Overige informatie
Bandenprofiel: 60%
Bandenprofiel achter: 50%
Nette Skoda yeti
Nieuwe apk
nieuwe distributieketting set en nieuwe olie met filters
Nieuwe remschijven voor en achter
Nieuwe remblokken voor en achter
Nieuwe remklauwen achter
Hoge instap
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Yeti | Het vervolg
Een goed verhaal verdient een vervolg. Nadat de Skoda Yeti voor het eerst was waargenomen in de zomer van 2009, is er nu een nieuwe verschijning gemeld. Of beter gezegd: twee verschijningen. De ene Yeti verlegt zijn territorium naar de stad, terwijl de avontuurlijke variant zich nog beter thuis voelt buiten de gebaande paden. Autozine stond opnieuw oog-in-oog met de Yeti...
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti.
Plus
- Zeer capabel off-road
- Vlot en zuinig on-road
Min
- Forse tildrempel bagageruimte
- Ondanks facelift op sommige punten voorbijgestreefd door concurrentie
Conclusie
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De uitrusting is iets uitgebreid, waarbij de achteruitrijcamera de grootste aanwinst vormt.
De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti. Het onderstel is niet verbeterd en ook de motoren leveren dezelfde prestaties als voorheen. Wel is het brandstofbesparende GreenTec-pakket nu in combinatie met meer motoren leverbaar, waardoor het verbruik van sommige uitvoeringen is gedaald.
Echt nieuw voor modeljaar 2014 zijn de twee uitgesproken uitvoeringen: met city look leent de Yeti zich bij uitstek voor een leven in de stad, terwijl de off road-versie een avontuurlijke uitstraling heeft. Dat laatste beperkt zich niet tot alleen de uitstraling, want dankzij de verbeterde vierwielaandrijving zijn de prestaties in het terrein nog beter geworden.