Bouwjaar | 21-05-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.395 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 63-LLL-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.395 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 63-LLL-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Swart Auto's |
Contactpersoon | de Swart |
Adres | Broekkant 43 |
Postcode | 6581 AD |
Plaats | Malden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53386941 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deswartautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4360 x 1793 x 1691 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Origineel Nederlands geleverd
Afkomstig van de 2e Eigenaar
Verkeert in zeer nette staat
Nationale Autopas aanwezig
Rijdt en schakelt perfect
Dealer onderhouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Yeti | Het vervolg
Een goed verhaal verdient een vervolg. Nadat de Skoda Yeti voor het eerst was waargenomen in de zomer van 2009, is er nu een nieuwe verschijning gemeld. Of beter gezegd: twee verschijningen. De ene Yeti verlegt zijn territorium naar de stad, terwijl de avontuurlijke variant zich nog beter thuis voelt buiten de gebaande paden. Autozine stond opnieuw oog-in-oog met de Yeti...
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti.
Plus
- Zeer capabel off-road
- Vlot en zuinig on-road
Min
- Forse tildrempel bagageruimte
- Ondanks facelift op sommige punten voorbijgestreefd door concurrentie
Conclusie
De Skoda Yeti is aangepast voor modeljaar 2014. Het uiterlijk is strakker geworden en past daarmee meer bij de andere Skoda-modellen. De uitrusting is iets uitgebreid, waarbij de achteruitrijcamera de grootste aanwinst vormt.
De vernieuwde Yeti rijdt precies hetzelfde als de originele Yeti. Het onderstel is niet verbeterd en ook de motoren leveren dezelfde prestaties als voorheen. Wel is het brandstofbesparende GreenTec-pakket nu in combinatie met meer motoren leverbaar, waardoor het verbruik van sommige uitvoeringen is gedaald.
Echt nieuw voor modeljaar 2014 zijn de twee uitgesproken uitvoeringen: met city look leent de Yeti zich bij uitstek voor een leven in de stad, terwijl de off road-versie een avontuurlijke uitstraling heeft. Dat laatste beperkt zich niet tot alleen de uitstraling, want dankzij de verbeterde vierwielaandrijving zijn de prestaties in het terrein nog beter geworden.