Bouwjaar | 30-06-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 312.040 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 13-SZ-NV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 312.040 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 13-SZ-NV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Terborg Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | IJsselweg 20 |
Postcode | 7061 XX |
Plaats | Terborg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54347259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.terborgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 255/60 R18
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 188 x 176 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.904 kg
Laadvermogen: 626 kg
GVW: 2.530 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
SsangYong Kyron | Frontale aanval
Ssang Yong heeft naam gemaakt als fabrikant van exclusieve terreinauto's. Het begon allemaal wat onbeholpen met nieuwe auto's op basis van bestaande motoren, maar gaandeweg heeft het Koreaanse merk steeds meer in eigen huis ontwikkeld. Het beste voorbeeld daarvan is de luxueuze maar toch terreinwaardige Rexton. Nu wil Ssang Yong echter doorbreken bij het grote publiek met de geheel nieuwe Kyron. Met de Kyron is Ssang Yong klaar voor de frontale aanval.
De SsangYong Kyron is sterk als vierwielaangedreven terreinauto, maar is er ook als tweewielaangedreven SUV. In beide gevallen is de prijs scherp en de techniek bij de tijd.
Plus
- geslaagde vormgeving
- nette prijs
- presteert prima off-road
Min
- indirecte, onnauwkeurige besturing
- merkbaar groot en zwaar
- fors verbruik
Conclusie
Met de Kyron beperkt Ssang Yong zich niet langer tot het segment van de exclusieve terreinauto's. De nieuwkomer bevindt zich in het populaire segment waarin veel leaserijders hun auto mogen uitzoeken. Het belangrijkste wapenfeit van de Kyron is daarom een aanlokkelijk design. Onder dat moderne koetswerk is echter pure off-road techniek te vinden waarmee de Kyron zich leent voor serieus terreinrijden. Wie de Kyron koopt om de ruimte en vormgeving kan kiezen voor een tweewielaangedreven uitvoering. Daarmee werpt Ssang Yong ook een uiterst scherpe prijs in de strijd.