Bouwjaar | 01-03-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 291.393 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 44-RF-GS Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 291.393 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 44-RF-GS Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogelandseweg 47 |
Postcode | 6545 AC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18428008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2005
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 64 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4730 x 1770 x 1545 cm
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 203 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
All-in prijs rijklaar inclusief 3 maanden garantie.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gespecialiseerd in SUZUKI.
Soms zijn wij afwezig. Daarom wordt u dringend aangeraden even contact op te nemen (tel/app/sms/mail) voordat u deze kant op komt!
Gemaakte afspraken voor bezichtiging worden vaak niet nagekomen, daarom houden we geen auto's vast.
Onze advertenties worden met zorg ingevoerd desondanks kunnen er fouten in staan, o.a. door typfouten en automatische doorvoer. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.