Bouwjaar | 09-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.710 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-235-FF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.710 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-235-FF Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Welboren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkweg 53 |
Postcode | 6713 NC |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 612217 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.joswelboren.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 61 kW (83 PK)
Vermogen elektromotor(en): 2 kW (3 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 166 x 161 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- basis (zonder meerprijs): De genoemde prijs is een zgn. netto internetprijs, wij zullen deze auto leveren met een geldige apk en de kentekenregistratie verzorgen.
- Basis pakket (€ 495): aflever controlebeurt 1 maand Garantie
- comfort pakket (€ 995): Nieuwe APK, 3 maanden garantie , en een onderhoudsbeurt .
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto`s staan op internet voor een meeneemprijs zondert BOVAG Garantie .
Auto`s boven de 4500 euro tegen meerprijs leverbaar met onderhoudsbeurt en met 12 maanden BOVAG garantie. prijs altijd in overleg.
Buiten normale openingstijden bereikbaar onder nr: 06-53227812
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.