Suzuki Ignis 1.2 Smart Hybrid Stijl

€ 14.245,-

Bouwjaar 20-01-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.846 km
Deuren 5
Kenteken H-660-FH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen -

Suzuki Ignis 1.2 Smart Hybrid Stijl


€ 14.245,-

Algemeen

Bouwjaar 20-01-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.846 km
Deuren 5
Kenteken H-660-FH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Eilander
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mussenkampseweg 8
Postcode 8181 PK
Plaats Heerde
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)578 - 692705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-eilander.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2018 - mei 2020

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 2 kW (3 PK)
Vermogen brandstofmotor: 66 kW (90 PK)
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 32 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 169 x 160 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 810 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 295 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Nette auto voor een scherpe prijs. Kosten bij aflevering zijn 295,--

Bij het ontwerpen van de Suzuki Ignis stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Ignis is van het bouwjaar 2020. Hij rijdt lekker, deze Suzuki. Pittig ook, met dank aan de compacte en zuinige motor. Winters instappen is er niet meer bij dankzij de stoelverwarming. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera. Onderweg kunt u veilig genieten van het audiosysteem met DAB-radio en het full map navigatiesysteem. Want in deze Suzuki bedient u ze vanaf het stuurwiel. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start. En deze auto heeft ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.

De Suzuki Ignis is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. Het systeem voor vermoeidheidsherkenning neemt het waar als uw concentratie verslapt en geeft u dan een waarschuwing. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Ignis | Hij is braaf!

SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.

Autotest | Suzuki Ignis Hij is braaf!

De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.

Plus

  • zuinig en comfortabel
  • originele, onderscheidende vormgeving
  • hoge zit, eenvoudige instap

Min

  • korte zittingen voorstoelen
  • spraakherkenning werkt nauwelijks

Conclusie

De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.

Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.

Deel deze advertentie