Bouwjaar | 02-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.941 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-ZHJ-38 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 89.941 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-ZHJ-38 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Eilander |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mussenkampseweg 8 |
Postcode | 8181 PK |
Plaats | Heerde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 692705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-eilander.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2013 - okt. 2015
Technische informatie
Koppel: 90 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 378 x 168 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.485 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Zeer nette auto in prima staat van onderhoud. Afkomstig van eerste eigenaar en door ons geleverd en onderhouden. Kosten bij aflevering zijn 295,--.
Zo'n kleinere auto heeft een lading aan pluspunten. Manoeuvreren in de stad, lage kosten en toch maximaal genieten! Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Zijn pittige prestaties dankt deze Suzuki aan zijn compacte en zuinige motor. Bij de rijke uitrusting horen ook in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en start-stopsysteem.
Allicht is er in deze auto ook airconditioning. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.
Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Splash | Heerlijk, helder, handzaam
Suzuki heeft sprankelend nieuws. Het merk introduceert een MPV die ook leuk is om mee te rijden. Het nieuwe model is een ruimtewonder, maar is toch leuk om te zien. Suzuki doopt deze frisse nieuwkomer: Splash!
De Suzuki Splash rijdt zo goed als hij er uitziet. Dankzij de genen van de Suzuki Swift heeft de Splash een sportieve ondertoon, maar is deze familieauto meer gericht op comfort.
Plus
- ruim en ook leuk om te zien
- comfortabel met sportieve ondertoon
- nette prestaties, zelfs met basismotor
Min
- middelste hoofdsteun belemmert zicht in binnenspiegel
- geen bergruimte rondom achterbank
Conclusie
Het eindoordeel is helder: de Suzuki Splash weet zich goed te onderscheiden van de concurrentie. Op het gebied van ruimte en praktische mogelijkheden behoort de Splash slechts tot de middenmoot. Maar de Splash ziet er ongekend fris uit en heeft bepaald niet de uitstraling van een saai familiebusje.
Daarbij rijdt de Splash zo goed als hij er uitziet. Dankzij de genen van de Suzuki Swift heeft de Splash een sportieve ondertoon, maar is deze familieauto meer gericht op comfort. Voor een auto in deze prijsklasse is de Splash zeer stil. De benzinemotoren leveren verdienstelijke prestaties en springen spaarzaam om met brandstof.