Bouwjaar | 25-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.907 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 73-PTK-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
€ 4.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.907 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 73-PTK-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoMuis V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijkerkerweg 140 |
Postcode | 3771 LB |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 408469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 935 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.480 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze Suzuki Swift is een nette en goed onderhouden auto!
Onderhoudshistorie is aanwezig.
De auto is door de Suzuki-dealer onderhouden.
Er zitten net 4 nieuwe banden onder.
APK en onderhoudsbeurt zijn zojuist gedaan.
Kortom, voorlopig kunt u met deze auto vooruit!
Heeft u interesse of wilt u graag meer informatie?
Bel ons gerust even, wij helpen u graag verder!
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website voor evt. meer foto's.
Bel voor meer informatie: 0342-408469 / 06-53469449.
's Avonds is bezichtiging op afspraak mogelijk.
Inruil is mogelijk.
U kunt ook bij ons terecht voor APK, onderhoud en reparatie aan uw auto.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 12.30 uur en 13.30 - 17.30 uur.
Zaterdag: 08.00 - 12.30 uur en 13.30 - 15.00 uur.
Op zon- en feestdagen gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.