![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-KRD-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 4.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.000 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-KRD-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/40 R17
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 169 x 150 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Hier staat een super gave Suzuki Swift van bouwjaar 2010 met originele kilometers. Geweldig uitgevoerde kleurencombinatie van het fabrieks-af zwart metallic met een antraciet grijze onderkant en dan een subtiel rood biesje als afscheiding, ja echt wel heel gaaf! Dan heeft de auto 5-deuren, een airco, centraal op afstand, elektrische ramen (2) + spiegels, mistlampen, Pioneer (DEH-P3100UB) radio/cd speler met AUX en USB functie, trekhaak met afneembare kogel en zeer nette 17 inch sportvelgen.
De APK is tot 16-01-2025 geldig, de Nationale Auto Pas is aanwezig.
Op km-stand 131944 (09-01-2024) is er groot onderhoud uitgevoerd.
Van de 2e eigenaar afkomstig (1 van 2010/2020 en 1 van 2020/2024).
Laatste 4 jaar bij erkend garage onderhouden en gekeurd (Schouten Stroe)
Voor iemand die op zoek is naar een stoere (maar er mag ook gerust hele dikke) auto gezegd worden is dit echt interessant en wij zouden dan ook zeggen wees er snel bij want dit is zo weer weg.
DE PRIJS VAN DE AUTO STAAT VAST EN IS HELAAS NIET ONDERHANDELBAAR.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
![Autotest | Suzuki Swift Rijk in eenvoud](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10335/suzuki-swift.jpg)
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.