Bouwjaar | 09-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.316 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TR-173-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-12-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.316 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TR-173-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Suzi's Place |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafschapsstraat 4b |
Postcode | 4116 GE |
Plaats | Buren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 572494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.suzisplace.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.185 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Suzuki Vitara. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het lederen interieur geeft deze auto luxe en klasse. Op zelfs de koudste ochtend biedt de stoelverwarming een heerlijk welkom. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
door de achteruitrijcamera is Iedere centimeter vrije ruimte haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Suzuki met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuurwiel, centrale portiervergrendeling en boordcomputer
bij interesse info@suzisplace.nl of geef gewoon een belletje
Disclaimer: De auto's op dit platform zijn geplaatst op basis van RDW kentekengegevens. Wij adviseren u om vóór een mogelijke aankoop altijd te verifiëren of de (voor u) belangrijke opties aanwezig zijn, aangezien samenstellingen kunnen afwijken, dit is een algemeen begrip. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor eventuele fouten in de tekst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.