Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MK Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogelandseweg 47 |
Postcode | 6545 AC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18428008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2020
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4300 x 1785 x 1595 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.240 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financile informatie
Motorrijtuigenbelasting: €139 - €151 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Garantie: 20.000 km
Overige informatie
Bandenmaat: 215/55R17
All-in prijs rijklaar inclusief 12 maanden garantie.
Stijl uitvoering: meest luxe met o.a. keyless, led koplampen, parkeersensors, leer/alcantara bekleding, dode hoek assist, knipperlichten in spiegels, spiegels inklapbaar etc.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gespecialiseerd in SUZUKI.
Soms zijn wij afwezig. Daarom wordt u dringend aangeraden even contact op te nemen (tel/app/sms/mail) voordat u deze kant op komt!
Gemaakte afspraken voor bezichtiging worden vaak niet nagekomen, daarom houden we geen auto's vast.
Onze advertenties worden met zorg ingevoerd desondanks kunnen er fouten in staan, o.a. door typfouten en automatische doorvoer. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.