Bouwjaar | 25-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.642 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-440-GH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
€ 22.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.642 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-440-GH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 602 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Wielbasis: 288 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 75 kWh
Accu laden: 11 km actieradius per uur
Accu snelladen: 250 km actieradius per uur
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (NEDC): 0 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Z
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
De vermelde prijs binnen Nederland is een meeneemprijs. Neem contact met ons op voor informatie over garantie- en/of onderhoudspakketten.
Financiering nodig?
Dat is mogelijk! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Interesse in meer informatie of een proefrit?
Wilt u meer informatie of een proefrit plannen? Neem telefonisch of per mail contact met ons op, dan weten we dat u serieus geïnteresseerd bent. De koffie staat klaar!
Wij adviseren u om voorafgaand aan uw bezoek telefonisch contact op te nemen voor de beschikbaarheid, om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
Hoewel wij de informatie in onze advertenties met zorg samenstellen, kunnen er geen rechten worden ontleend aan eventuele fouten met betrekking tot opties en/of accessoires.
Als lid van BOVAG en Bosch Car Service zijn wij al meer dan 30 jaar actief en beschikken wij over een voorraad van meer dan 300 occasions. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, schadeherstel, inruil, inkoop, export, financiering en carwash. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een proefrit in te plannen. Wij staan klaar om u te helpen!
Auto Wientjes BV
Veenhuizerweg 132
7325 AM Apeldoorn
Tel: 055 - 323 1635
E-mail: info@autowientjes.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.