Bouwjaar | 03-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.197 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-552-JL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 17.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 156.197 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-552-JL Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud van den Beld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenberg 16 |
Postcode | 7364 BT |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudvandenbeld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 239 kW (325 PK)
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 409 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Accu
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 61 km actieradius per uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 170 kW, 640 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 21 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 05:15
Nette, origineel Nederlands geleverde en van de eerste eigenaar, TESLA MODEL 3 Standard Range Plus met diverse opties en geactiveerde Autopilot.
*!* WEGENBELASTINGVRIJ *!*
!! BTW AUTO !! PRIJS VAN 14.793 EURO IS EXCLUSIEF BTW (17.900 EURO INCLUSIEF BTW) !!
SPECIFICATIES:
- Autopilot
- Pearl White Multi-Coat PPSW
- 18'' AERO lichtmetalen velgen
- Volledig Premium zwart interieur
- Toegang tot Supercharger-netwerk en betalen naar gebruik
Bouwjaar: 3-2020.
Kenteken: H-552-JL. (origineel Nederlands)
156.197 km origineel met NAP-AUTOPAS/RDW TELLERRAPPORT!
APK: 3-2026.
!! BTW AUTO, PRIJS VAN 17.900 IS INCLUSIEF BTW DIE DOOR BEDRIJVEN TERUGVORDERBAAR IS !!
!! INCLUSIEF 2 ORIGINELE SLEUTELKAARTEN !! TELEFOON IS TOE TE VOEGEN ALS EXTRA SLEUTEL (DMV TESLA APP) !!
!! NOOIT IN GEROOKT & SCHADEVRIJ !!
TESLA PEARL WHITE MULTI-COAT
Volledig Premium ZWART comfortinterieur
Houtinleg interieurlijst
Panoramadak
AUTOPILOT (Adaptieve Cruise Control met rijbaanhulp)
Keyless entry/close en start/stop
18 inch lichtmetalen velgen ''AERO'' met wheelcovers
FULL-LED verlichting
Volledig elektrisch stoelen met lendensteun, stoelverwarming, memory
TESLA Audio-installatie
INTEL ATOM Processor met origineel Multi interactief beeldscherm met onder andere:
- Navigatiesysteem EUROPA op harde schijf.
- Bluetooth carkit
- Parkeercamera's met kleurenbeeld
- INTERNET
- DAB-radio / Spotify / Tune-in
- Climate Control.
- Auto instellingen
- Memory met voorkeursinstellingen
- NETFLIX / YOUTUBE / DISNEY+ / TWITCH / TESLA-TUTORIALS (voor tijdens het laden)
Parkeersensoren voor en achter met beeldweergave
Parkeercamera's (zij- en achtercamera's)
Adaptieve Cruise control. (automatisch afstand houden)
Elektrische ramen voor en achter, ook op afstand bedienbaar.
Elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare spiegels.
Licht- en Regensensor.
Boordcomputer.
Aluminium interieurlijsten met houten sierlijst.
Alarm, Das
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.