Bouwjaar | 20-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 114.384 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-035-PD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 18.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 114.384 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-035-PD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stronkhorst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 213 |
Postcode | 8077 RD |
Plaats | Hulshorst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 700246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfstronkhorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 175 kW (238 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)
Aandrijving
Actieradius: 530 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,150943396226 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Met een auto als deze Tesla Model 3 komt u absoluut goed voor de dag. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Licht en luchtpartijen: u krijgt ze bijgeleverd dankzij het glazen panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en metallic lak.
Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Geen capriolen meer als u met armen vol de auto moet openen. De keyless entry heeft u al herkend en ontgrendelt de Tesla Model 3 automatisch. Heeft u de elektronische token op zak, dan herkent deze auto z'n baasje en de keyless start zorgt dat een druk op de startknop voldoende is. Geen sleutel meer nodig! Ook dashboard met spraakbediening en automatisch dimmende buitenspiegels zijn aan boord.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te vookomen.
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Tesla wilt aanschaffen. Wacht daar dan niet mee en reserveer hem nu direct. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering te bespreken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.