Bouwjaar | 03-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-924-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-924-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kroon Auto's |
Contactpersoon | Dirk Jan Kroon |
Adres | Molenstraat 20 |
Postcode | 5317 JG |
Plaats | Nederhemert |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 551005 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 22358389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kroonautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - mei 2019
Technische informatie
Vermogen: 245 kW (333 PK)
Vermogen elektromotor(en): 307 kW (417 PK)
Koppel: 999 Nm
Aandrijving
Actieradius: 490 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.694 kg
Accu
Accu: 100 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 117 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 24 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 477 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 20:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:24
Bruikbare accucapaciteit: 95 kWh
Ingeschatte actieradius: 490 km
Ingeschat verbruik: 24.49 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 690 km
Actieradius praktijk winter: 350 km
Verbruik praktijk zomer: 21.04 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.41 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 18.9 kWh/100km
Mooie Tesla Model S 100D AWD 2018.
Voorzien van o.a. Climate Control (Airco), Navigatiesysteem, Rondom LED verlichting, Autopilot met Adaptieve Cruise Control, Panoramadak, CCS Snelladen, Achterruitrijcamera, Verwarmde Voorstoelen, Metallic Lak Lak, enz.
De accu van de Tesla Model S 100D heeft een capaciteit van 100 kWh. Daarvan is 95 kWh daadwerkelijk te gebruiken. Hiermee wordt in de praktijk een actieradius van ongeveer 490 kilometer gehaald. Opladen gaat via een Type 2 aansluiting en het standaard laadvermogen van de boordlader is 16,5kW. Hiermee is de accu in ongeveer 7 uur vanaf leeg weer helemaal opgeladen. Snelladen is mogelijk via een CCS Supercharger aansluiting. Het maximale snellaadvermogen is 145 kW. De accu kan echter niet continu met dit vermogen geladen worden. In een gemiddelde snellaadsessie zal het gemiddelde snellaadvermogen ongeveer 100kW zijn. De accu laadt daarmee in ongeveer 45 minuten van 10 tot 80%. Hiermee wordt ongeveer 335 kilometer aan actieradius toegevoegd.
- Geen afleveringskosten
- Auto is netjes gepoetst, inclusief nieuw matten set.
- Voor de aflevering een recente APK.
- Tellerrapport / NAP aanwezig, gegarandeerde kilometerstand
- Inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk.
Zie onze website www.kroonautos.nl voor het complete aanbod, welkom voor een geheel vrijblijvende proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.