Tesla Model S 235 kw Base Premium-Pack Sound-Studio-Pack [ 3-Fase ] INCL-BTW PANO | NAPPA-VOLLEDER | FULL-LED | NAVI-FULLMAP | SURROUND-VIEW | KEYLESS | AUTO-PILO

€ 33.945,- incl. BTW

Bouwjaar 20-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 38.501 km
Deuren 5
Kenteken NZ-099-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 235 kW (320 pk)

Tesla Model S 235 kw Base Premium-Pack Sound-Studio-Pack [ 3-Fase ] INCL-BTW PANO | NAPPA-VOLLEDER | FULL-LED | NAVI-FULLMAP | SURROUND-VIEW | KEYLESS | AUTO-PILO


€ 33.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 38.501 km
Deuren 5
Kenteken NZ-099-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 235 kW (320 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2016 - mei 2017
Referentienummer: 04300545353774

Technische informatie
Vermogen: 235 kW (320 PK)
Vermogen elektromotor(en): 285 kW (387 PK)
Koppel: 440 Nm

Aandrijving
Actieradius: 381 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.002 kg
Laadvermogen: 588 kg
GVW: 2.590 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 114 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 31 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 465 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 57 kWh
Ingeschatte actieradius: 267 km
Ingeschat verbruik: 21.37 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 266 km
Actieradius praktijk winter: 220 km
Verbruik praktijk zomer: 21.43 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.88 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 186 kWh/100km

Tesla geeft 8 jaar of 240.000 km garantie op het accupakket van dit model

3-Fase laden mogelijk

Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de Tesla Model S ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. Power, stilte en nul procent uitlaatgas krijgt u met de elektromotor. De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Ook is de auto voorzien van: 19 inch lichtmetalen velgen, led-achterlichten, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard full map navigatiesysteem. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, automatisch dimmende buitenspiegels en boordcomputer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie