Bouwjaar | 05-01-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 207.921 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-715-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 207.921 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-715-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2015 - jan. 2015
Referentienummer: 04240525882167
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aandrijving
Actieradius: 502 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.162 kg
Laadvermogen: 508 kg
GVW: 2.670 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 85 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 106 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 431 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 34 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Bruikbare accucapaciteit: 80.75 kWh
Ingeschatte actieradius: 351 km
Ingeschat verbruik: 20.63 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 350 km
Actieradius praktijk winter: 290 km
Verbruik praktijk zomer: 20.7 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.99 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 215 kWh/100km
Nooit meer tanken. Een laadkabel volstaat om het accupakket van deze Tesla Model S op te laden. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Zelfs een oude klinkerstraat voelt aan als een biljartlaken dankzij de luchtvering. Deze Tesla Model S komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De sportstoelen geven u veel zitsteun. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. Gewoon, omdat het kan. Deze Tesla Model S heeft zelfs een verwarmde achterbank. Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
De hoorbare sensatie van het high performance audiosysteem is een ervaring op zich. Niet meer op de tast een andere zender zoeken of het volume aanpassen. En al helemaal niet met uw ogen van de weg af raken. De audiobediening op het stuur zorgt dat u alles van onder uw vingers regelt. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische aircondit
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.