Bouwjaar | 31-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.806 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-416-PJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 377 kW (513 pk) |
€ 52.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.806 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-416-PJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 377 kW (513 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Van der Hout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapellenberglaan 25 |
Postcode | 6891 AB |
Plaats | Rozendaal |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3512984 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanderhout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2021 - 2023
Technische informatie
Vermogen: 378 kW (514 PK)
Vermogen elektromotor(en): 158 kW (215 PK)
Koppel: 527 Nm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 192 x 162 cm
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.954 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.619 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 78 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 82 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 250 kW, 1156 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 14 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 169 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 20:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:24
Bruikbare accucapaciteit: 75 kWh
Actieradius enkel stad (WLTP): 656 km
In nieuwstaat verkerende Tesla Model Y Long Range uit 2022 met fabrieksgarantie!
Nieuwe snellere RYZEN computer maar nog wel met Park Distance Control (PDC). De nieuw afgeleverde Tesla's beschikken niet meer over PDC
Basisgarantie voertuig verloopt op 31-08-2026 of als het voertuig in totaal 80.000 kilometers heeft gereden, afhankelijk van wat het eerst van toepassing is.
Garantie batterij verloopt op 31-08-2030 of als het voertuig in totaal 192.000 kilometers heeft gereden, afhankelijk van wat er het eerst van toepassing is.
Garantie aandrijfunit verloopt op 31-08-2030 of als het voertuig in totaal 192.000 kilometers heeft gereden, afhankelijk van wat er het eerst van toepassing is
= Bedrijfsinformatie =
Auto Van der Hout werkt uitsluitend op afspraak. Wij zijn iedere avond tot 22.00 uur via Whatsapp bereikbaar voor uw vragen. Ons telefoonnummer is 06-21856766. Op het in deze advertentie vermelde bedrijfsadres zijn geen auto's aanwezig. Voor het maken van een bezichtigingsafspraak (ook 's avonds of in het weekend) graag bellen naar tel. 026-3512984 of 06-21856766. Alle aangeboden auto's zijn geadverteerd met netto internetprijzen. Eventuele aanvullende garantie bespreekbaar. Kijk voor meer foto's en aanvullende informatie op www.autovanderhout.nl. Graag tot ziens bij Auto Van der Hout!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model Y | Y-genwijs
Tesla doet dingen graag anders. Tot de komst van Tesla waren elektrische auto's kleine aandoenlijke voertuigjes voor wereldverbeteraars. Tesla zette daar razendsnelle zakenauto's met meer dan innovatieve techniek tegenover. Toch ontbrak er nog iets in het aanbod van Tesla: een middelgrote SUV. Weet dé specialist op het gebied van elektrische auto's ook hier meerwaarde te bieden?
De Model Y bewijs dat Tesla nog altijd voorop loopt met techniek. De aandrijftechniek is sterk en zuinig met een groot bereik. De ergonomie is doordacht. De bestuurdershulp is ronduit revolutionair.
Plus
- vooruitstrevende techniek
- energiezuinig, snel opladen, groot bereik
- ruim en praktisch
Min
- matig zicht in binnenspiegel / kleine buitenspiegels
- stil, maar concurrentie is nog stiller
- geen hoedenplank (maar wel heel donkere achterruiten)
Conclusie
Tesla onderscheidt zich door razendsnel te innoveren, maar is relatief laat met het introduceren van een middelgrote SUV. Desondanks weet de Model Y zich zeer duidelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. De gevestigde orde bouwt dezelfde SUV's die het altijd bouwde, maar nu met elektrische aandrijving. Tesla daarentegen durft te innoveren op ieder vlak.
Dat begint met de aandrijving. In de prestaties, het energieverbruik, de laadsnelheid en het bereik is merkbaar dat Tesla nog verder is met elektrische aandrijftechniek. Vervolgens innoveert Tesla met de ergonomie, waardoor de Model Y in de dagelijkse praktijk net even praktischer is.
Tenslotte durft Tesla techniek beschikbaar te stellen die zich nog in de experimentele fase bevindt. Wanneer correct en onder de juiste omstandigheden gebruikt, toont Tesla hiermee aan ver voor te lopen met zelfrijdende functies. Voor wie geen deel uit wil maken van Tesla's experimenten is het ook goed nieuws: de functies die voor andere merken geavanceerd zijn, zijn voor Tesla inmiddels eenvoudig en werken daarom sneller, exacter en betrouwbaarder.