Bouwjaar | 31-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-NBF-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-NBF-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bloemberg |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Marconistraat 21 |
Postcode | 6902 PC |
Plaats | Zevenaar |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 340204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-bloemberg |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2012
Modelcode: E150
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 425 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 93 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Controle vloeistoffen en verlichting, Gecontroleerde kilometerstand, Geldige APK, RDW-leges, Wassen exterieur en stofzuigen interieur, Wettelijke garantie
- Toyota Approved Occasion (€ 599 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Toyota Approved Occasions; Nieuwe APK; 14 dagen omruilgarantie, 24/7 Pechhulp in heel Europa, Garantie tot 10 jaar of 200.000km (Vraag naar de voorwaarden), Hybride Zekerheid Check (Alleen voor hybride voertuigen), Volledige onderhoudsbeurt
Laten we onszelf ook even voorstellen!
Wij zijn Toyota Bloemberg, een écht familiebedrijf in het hart van de Liemers, waar de mens centraal staat.
Onze occasions voldoen aan strenge eisen, en kiest u voor het Toyota Plus Afleverpakket? Dan kunt u helemaal zeker op weg in uw nieuwe Toyota, met garantievoorwaarden die oplopen tot 10 jaar of 200.000 kilometer, geheel volgens de voorwaarden van Toyota (vraag onze verkopers naar de voorwaarden).
Even kennismaken? Dat kan altijd, we zetten de gewenste auto graag klaar voor een bezichtiging of proefrit, uiteraard geheel vrijblijvend.
Wij zijn altijd bereikbaar voor een adviesgesprek, of het nu gaat over financiering, schade/pechhulp of onderhoud, we helpen u graag!
*Advertenties zijn onder voorbehoud van druk-, type- en/of spelfouten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.