Bouwjaar | 26-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.922 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZV-948-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 26-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.922 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZV-948-S Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Wagenmaker Zutphen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brinkhorst 7 |
Postcode | 7207 BG |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 572020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-zutphen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij Toyota Wagenmaker zijn alle prijzen inclusief een geldige APK en tenaamstelling. U kunt dus daadwerkelijk voor de geadverteerde prijs wegrijden.
In het Toyota-Plus pakket t.w.v. EUR 599,- wordt de auto met de volgende services afgeleverd:
- Minimaal 12 maanden APK (nieuwe APK bij aflevering)
- Minimaal 12 maanden Bovag garantie (Op Toyota Hybride auto's: 24 maanden, zie voorwaarden)
- Professionele poetsbeurt interieur en exterieur
- Minimaal halve tank brandstof
- Onderhoudsbeurt van de auto
- Indien Toyota hybride: Toyota Hybride certificaat
- Technische controle voertuig + controle slijtage delen
- Mobiliteitspas Toyota, pechhulp in heel Europa (alleen bij aanschaf Toyota)
Uw Toyota direct goed verzekerd? Wij bieden u aantrekkelijke voorwaarden aan. Informeer bij uw adviseur voor een vrijblijvende verzekeringsofferte.
Voor meer informatie over de auto of de garantievoorwaarden informeer bij onze adviseurs of kijk op www.toyota.nl.
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.