![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 26-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-830-TR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 18.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-830-TR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Wagenmaker Zutphen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brinkhorst 7 |
Postcode | 7207 BG |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 572020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-zutphen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jan. 2020
Technische informatie
Koppel: 185 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bij Toyota Wagenmaker zijn alle prijzen inclusief een geldige APK en tenaamstelling. U kunt dus daadwerkelijk voor de geadverteerde prijs wegrijden.
In het Toyota-Plus pakket t.w.v. EUR 599,- wordt de auto met de volgende services afgeleverd:
- Minimaal 12 maanden APK (nieuwe APK bij aflevering)
- Minimaal 12 maanden Bovag garantie (Op Toyota Hybride auto's: 24 maanden, zie voorwaarden)
- Professionele poetsbeurt interieur en exterieur
- Minimaal halve tank brandstof
- Onderhoudsbeurt van de auto
- Indien Toyota hybride: Toyota Hybride certificaat
- Technische controle voertuig + controle slijtage delen
- Mobiliteitspas Toyota, pechhulp in heel Europa (alleen bij aanschaf Toyota)
Uw Toyota direct goed verzekerd? Wij bieden u aantrekkelijke voorwaarden aan. Informeer bij uw adviseur voor een vrijblijvende verzekeringsofferte.
Voor meer informatie over de auto of de garantievoorwaarden informeer bij onze adviseurs of kijk op www.toyota.nl.
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
![Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10327/toyota-c-hr-20-high-power-plug-in-hybrid-gr-sport-plus.jpg)
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.