Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 Dynamic Camera Adaptive Camera Pdc Btw

€ 35.750,- incl. BTW

Bouwjaar 26-01-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.151 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 Dynamic Camera Adaptive Camera Pdc Btw


€ 35.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-01-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.151 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Aam Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 5
Postcode 6662 NG
Plaats Elst Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)481 - 350031 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.deaamautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Onverwoestbaar in reputatie, betrouwbaar onderweg en helemaal klaar voor de toekomst. Dat is Toyota. 'Let's go places'. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Verder is de Toyota uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Het navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Met DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting is deze auto helemaal compleet.

Aan boord van deze Toyota houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Bij de veiligheidssystemen van deze Toyota hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. Ook helpen het dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

De auto verkeert in een perfecte staat!
Deze auto word geleverd met 12 maanden bovag garantie en natuurlijk inclusief de toyota fabrieksgarantie tot 10 jaar of 200.000 km!
Voorzien een een beurt bij toyota oostendorp nijmegen op 05-09-2024 met toyota pechhulp!
Compleet

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie