Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 First Edition 360° Camera, Elektrische Achterklep, Draadloze Carplay\Android Auto, Keyless Go

€ 39.950,-

Bouwjaar 17-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 6.000 km
Deuren 5
Kenteken X-338-VH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 First Edition 360° Camera, Elektrische Achterklep, Draadloze Carplay\Android Auto, Keyless Go


€ 39.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 6.000 km
Deuren 5
Kenteken X-338-VH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Versteeg Buurman Ermelo B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harderwijkerweg 154
Postcode 3852 AH
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 561000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.versteegbuurman.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 70 kW (95 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 183 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 17-02-2029
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): AVB Premium - tot 7 jaar/100.000km (gratis!): - 12 maanden BOVAG garantie. - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften. - Slijtagedelen vervangen (de norm is dat deze minimaal 10.000km meegaan of tot de volgende onderhoudsbeurt, afhankelijk van wat het eerste bereikt wordt). - Nieuwe APK / minimaal 1 jaar. - Wassen / Poetsen. - Half volle tank brandstof en in geval van elektrische auto's een volle accu. Bekijk www.versteegbuurman.com/rijklaar voor meer informatie en veelgestelde vragen.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Plaats voor vijf personen of genoeg plek voor uw aankopen bij de bouwmarkt, de veelzijdige Toyota C-HR biedt het allemaal. De auto is van het bouwjaar 2024 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

De 360 graden camera biedt een beter zicht bij slechte weersomstandigheden, waardoor u beter kan anticiperen op mogelijke gevaren. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoals remote services. Met een speciale app maakt u overal verbinding met de auto. Zo kunt u functies activeren en controleren. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige full map navigatiesysteem. Deze Toyota C-HR is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie