Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.544 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-700-XF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 21.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.544 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-700-XF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TEN HAVE SILVOLDE V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Terborgseweg 10A |
Postcode | 7064 AD |
Plaats | Silvolde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 324030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tenhavesilvolde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2019
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4360 x 1795 x 1555 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze prijs is inclusief 12 maanden instap garantie, en exclusief de afleveringskosten. Deze totaaloplossing brengt de volgende voordelen met zich mee:
-12 maanden of 15000km instap garantie
-Tenaamstelling
-THS controle
-Professionele poetsbeurt
-Minimaal 12 maanden APK
-Nieuwe pasvorm mattenset
-Onderhoud volgens fabrieksschema
-Vloeistof afvullen
-Gratis vervangend vervoer bij garantie
-Bandenprofiel minimaal 3mm
-Airco-onderhoud
-Distributieriem vervangen (indien nodig)
-Brandstof t.w.v. €50,-
Kosten: €595,-
Op deze manier kunt u probleemloos 1 jaar de weg op!
Voor meer informatie kijk op onze website onder tabblad "GARANTIE".
Hoewel deze site met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze site geen rechten worden ontleend.
VOOR MEER HOGE KWALITEIT FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE: WWW.TENHAVESILVOLDE.NL
AL ONZE AUTO'S HEBBEN CIRCA 50 HOGE KWALITEIT FOTO'S.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.