Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style Ultimate NL AUTO | CAMERA | STOELVERW | ADAPTIEVE CRUISE |

€ 19.900,- incl. BTW

Bouwjaar 11-07-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 109.198 km
Deuren 5
Kenteken ZP-443-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Style Ultimate NL AUTO | CAMERA | STOELVERW | ADAPTIEVE CRUISE |


€ 19.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-07-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 109.198 km
Deuren 5
Kenteken ZP-443-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Fortis Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Watergoorweg 90- 92
Postcode 3861 MA
Plaats Nykerk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 3030264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fortisautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jan. 2020

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)

Alle technologie in de Toyota C-HR is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar komt uit 2019. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. Koude handen? Da's voorbij met het verwarmd stuurwiel. Pak aan! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten. Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Het full map navigatiesysteem loodst u snel naar uw reisdoel. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Deze Toyota is voorzien van DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel. De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota C-HR samen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg. De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Lijkt deze Toyota u wat? Neem dan nu contact op voor een afspraak of een proefrit!

=

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie