Bouwjaar | 29-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.844 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-595-KN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.844 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-595-KN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huijink Mobility Group |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 31 |
Postcode | 6851 EH |
Plaats | Huissen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 2210909 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huijink.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2019 - mrt. 2023
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 181 x 144 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Corolla | De verschillen kleiner maken
De Toyota Corolla is vernieuwd voor modeljaar 2023. En daarbij is er iets bijzonders gebeurd! De verschillen met de concurrentie zijn namelijk tegelijkertijd groter en kleiner geworden. Daarom zijn ook twee exemplaren getest: de Corolla 1.8 Hybrid en de Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid. Autozine legt uit waar de verschillen zitten.
Dankzij een facelift voor modeljaar 2023 is de Toyota Corolla mechanisch en elektronisch weer bij de tijd. Dat maakt de verschillen met de concurrentie kleiner. Ga voor de 1.8 hybrid.
Plus
- soepele, stille 1.8 hybride motor
- standaard heel veel veiligheidsvoorzieningen
- functioneel en degelijk
Min
- Matige ruimte achterin
- Knop voor instellen rugleuning verstopt onder veiligheidsgordel
Conclusie
Hoe maakt de Toyota Corolla voor modeljaar 2023 de verschillen tegelijkertijd groter en kleiner? Voor het vergroten van de verschillen verwijzen we naar de test van de Corolla Touring Sports GR Sport met 2.0 liter hybride motor. Voor deze test is gereden met de 1.8 liter hybride en dan valt op dat het verschil tussen beide hybride motoren kleiner is geworden. Alhoewel de sterkere hybride met meer gemak presteert, is de mate van rust en souplesse nu vrijwel gelijk. Daarnaast is de verhouding tussen verbruik en prestaties verbeterd, waardoor de Corolla op hetzelfde niveau staat als soortgelijke auto's van andere merken.
Tenslotte is de uitrusting iets rijker en veel moderner geworden. Ook daarmee is het verschil met de concurrentie van recentere datum kleiner geworden en kan de Corolla weer jaren mee!