Bouwjaar | 10-02-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-309-VK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 34.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-309-VK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Kormelink BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Den Sliem 91 |
Postcode | 7141 JG |
Plaats | Groenlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 465868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kormelink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Accuconditie: 100%
Maten
Afmetingen (LxB): 465 x 179 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.885 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: stoelbekleding grijze stof en half leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 10-02-2034
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Kormelink Pakket: De auto word voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt, volledig gepoetst, Toyota pechhulp, nieuwe APK en volledige garantie.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Wat leuk dat u interesse toont in deze Toyota Corolla Touring Sports Hybride automaat.
Bij Toyota Kormelink vinden wij kwaliteit en service op het hoogste niveau vanzelfsprekend.
Toyota Kormelink is al meer dan 40 jaar officieel Toyota dealer en een echt familie bedrijf, wij werken vanuit de Achterhoek en met onze ruime voorraad zowel nieuw als gebruikt hebben we altijd de beste keuze voor u in huis.
De auto wordt voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt, volledig gepoetst, Toyota pechhulp, nieuwe APK, Hybride zekerheidsgarantie en volledige garantie.
Ziet u zich zelf al rijden in deze mooie Corolla, of wilt u eventueel ook een auto inruilen?
Neem dan contact op met ons verkoop team voor een vrijblijvende offerte.
Toyota Kormelink is ook transparant als het om afleverkosten gaat. De getoonde prijs is inclusief de afleverkosten en het Toyota Kormelink pakket. Dit houdt in: complete onderhoudsbeurt, Hybride zekerheid check, nieuwe APK keuring, Toyota pechhulp pas voor heel Europa en professionele poetsbeurt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Corolla | De verschillen kleiner maken
De Toyota Corolla is vernieuwd voor modeljaar 2023. En daarbij is er iets bijzonders gebeurd! De verschillen met de concurrentie zijn namelijk tegelijkertijd groter en kleiner geworden. Daarom zijn ook twee exemplaren getest: de Corolla 1.8 Hybrid en de Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid. Autozine legt uit waar de verschillen zitten.
Dankzij een facelift voor modeljaar 2023 is de Toyota Corolla mechanisch en elektronisch weer bij de tijd. Dat maakt de verschillen met de concurrentie kleiner. Ga voor de 1.8 hybrid.
Plus
- soepele, stille 1.8 hybride motor
- standaard heel veel veiligheidsvoorzieningen
- functioneel en degelijk
Min
- Matige ruimte achterin
- Knop voor instellen rugleuning verstopt onder veiligheidsgordel
Conclusie
Hoe maakt de Toyota Corolla voor modeljaar 2023 de verschillen tegelijkertijd groter en kleiner? Voor het vergroten van de verschillen verwijzen we naar de test van de Corolla Touring Sports GR Sport met 2.0 liter hybride motor. Voor deze test is gereden met de 1.8 liter hybride en dan valt op dat het verschil tussen beide hybride motoren kleiner is geworden. Alhoewel de sterkere hybride met meer gemak presteert, is de mate van rust en souplesse nu vrijwel gelijk. Daarnaast is de verhouding tussen verbruik en prestaties verbeterd, waardoor de Corolla op hetzelfde niveau staat als soortgelijke auto's van andere merken.
Tenslotte is de uitrusting iets rijker en veel moderner geworden. Ook daarmee is het verschil met de concurrentie van recentere datum kleiner geworden en kan de Corolla weer jaren mee!