Bouwjaar | 05-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.390 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-PV-ZR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
€ 4.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 208.390 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-PV-ZR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Center Wijchen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cornelis Drebbelstraat 5 |
Postcode | 6603 BH |
Plaats | Wychen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6452606 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocenterwijchen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bij al onze auto's is er een Tellerrapport (Nationale Auto Pas) aanwezig en worden geleverd met een geldige APK.
Al onze auto's zijn gereinigd van binnen en buiten, en worden kosteloos op naam gezet binnen ons bedrijf.
De genoemde prijzen zijn rijklaar, inruil is mogelijk.
Voor bezichtigingen en afspraken buiten onze openingstijden, ook zondags, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. (ook WhatsApp)
Tel.Mob.Frank: 06-30 52 10 40
Prijswijzigingen en invoerfouten voorbehouden.
Graag tot ziens bij,
Autocenter Wijchen
Cornelis Drebbelstraat 5
6603 BH Wijchen
Tel: 024 - 6452606
Email: autocenterwijchen@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.