Toyota Prius 1.8 Aspiration - Climate & Cruise control -

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-02-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 205.836 km
Deuren 5
Kenteken 27-PGB-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Aspiration - Climate & Cruise control -


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-02-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 205.836 km
Deuren 5
Kenteken 27-PGB-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoMuis V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijkerkerweg 140
Postcode 3771 LB
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 408469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Deze Toyota Prius is een nette en goed onderhouden auto!
De onderhoudshistorie is aanwezig.
Wij leveren de auto ook af met APK en onderhoudsbeurt.

Inclusief onder andere:
- Climate control (automatische airco)
- Cruise control
- Navigatie
- Elektrische ramen
- Mistlampen voor
- Parkeersensoren achter
- Lichtmetalen velgen

Dit is niet de enige Toyota die wij hebben staan...
Neem ook eens een kijkje tussen onze andere occasions!

Interesse?
Bel ons gerust eens om een afspraak te maken voor een bezichtiging en proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Kijk op onze website voor evt. meer foto's.

Bel voor meer informatie: 0342-408469 / 06-53469449.

's Avonds is bezichtiging op afspraak mogelijk.
Inruil is mogelijk.

U kunt ook bij ons terecht voor APK, onderhoud en reparatie aan uw auto.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 - 12.30 uur en 13.30 - 17.30 uur.
Zaterdag: 08.00 - 12.30 uur en 13.30 - 15.00 uur.
Op zon- en feestdagen gesloten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie