![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.248 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-ZRN-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 11.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.248 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-ZRN-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bas Bloemberg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Hazeland 1 |
Postcode | 6931 KA |
Plaats | Westervoort |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3120881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asbb-westervoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Het zijn de harmonieuze vormgeving en de hoogstaande technologie die de Toyota Prius zo begerenswaardig maken. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem en het navigatiesysteem. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. Met de keyless entry ontgrendelt deze Toyota Prius zich automatisch als u het portier wilt openen.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Mocht zich een gevaarlijke situatie voordoen, dan geeft de Brake Assist extra remkracht en verkort de remweg.
We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Neemt u snel contact met ons op voor een afspraak?
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn geopend voor Verkoop, Reparaties en onderhoud!
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Neem gerust contact op met 026-3120881 of via email: verkoop@autobedrijfbasbloemberg.nl
Ook kunt u een bericht/foto's sturen via WhatsApp op 06-82733937 (dit nummer kunt u niet bellen)
Wij spreken u graag!
Voor auto's die u bij ons koopt, geldt de wettelijk garantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voor een onderhoudsbeurt en nieuwe apk-keuring rekenen wij 395,- euro.
Daarbij geldt dat alle auto's geleverd kunnen worden met 12 maanden BOVAG garantie, kosten daarvoor zijn 995,- , tenzij anders overeengekomen.
De garantie geldt op alle mechanische en technische onderdelen.
Alle auto's zijn onderworpen aan een uitgebreide inspectie en bijna altijd voorzien van de volledige onderhoudshistorie.
De garantie geldt niet voor normale onderhoudsbeurten, op interieur van de auto, de carrosserie, de ruiten en de wielen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
![Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10215/toyota-prius.jpg)
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.