Toyota Proace City 1.5 D-4D Cool Comfort Lane assist | Cruisecontrol | Unieke stand | staat Prijs EX BTW

€ 15.950,-

Bouwjaar 26-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 5.655 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Toyota Proace City 1.5 D-4D Cool Comfort Lane assist | Cruisecontrol | Unieke stand | staat Prijs EX BTW


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 5.655 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Huijink Mobility Group
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelstraat 31
Postcode 6851 EH
Plaats Huissen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 2210909 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.huijink.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2019 - jul. 2021
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 440 x 185 x 188 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 1.970 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
CO2-uitstoot: 143 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 122 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid

Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.

Autotest | Toyota Proace Electric Duurzaam beleid

De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.

Plus

  • lage kosten per km
  • geen directe uitstoot
  • ruim en doordacht

Min

  • soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
  • schel geluid audiosysteem
  • weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert

Conclusie

Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.

Deel deze advertentie