Bouwjaar | 10-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 31.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | R Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijnstraat 44 |
Postcode | 4191 CL |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14361579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.r-mobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Constructiejaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Wielbasis: 328 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.400 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.115 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Nieuw , direct leverbaar, 10 jaar garantie , PRIJS IS RIJKLAAR INCL AFLEVERINGSKOSTEN
Vanaf 1 januari 2025 gaan de regels rondom de BPM voor bedrijfsauto's veranderen. De huidige BPM-vrijstelling voor ondernemers bij de aanschaf van bedrijfsauto's die op brandstof rijden, verdwijnt per 01-2025. Iedere ondernemer zal dus BPM gaan betalen bij aanschaf van een nieuwe bestelauto. In plaats daarvan zal deze regeling uitsluitend van toepassing zijn op een elektrische bestelauto.
Per 1 januari 2025 zal bij de registratie van elke nieuwe bedrijfswagen BPM worden geheven. Deze verandering betekent dat vanaf dat jaar de aanschafwaarde van een bedrijfswagen hoger zal zijn. De hoogte van de BPM wordt bepaald aan de hand van de CO2-uitstoot van de bedrijfsauto.
= Bedrijfsinformatie =
Nieuw adres , u bent van harte welkom voor een bezichtiging of een proefrit op de rijnstraat 44 te Geldermalsen , inruilen is altijd mogelijk. Wel kunt u altijd het beste even bellen of de betreffende auto nog beschikbaar is. We zijn te bereiken op 0614-361579
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.