Toyota RAV4 2.0 VVTI 158pk 4WD Dynamic ECC/cruise/navi android auto/trekhaak

€ 12.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.187 km
Deuren 5
Kenteken 9-ZNZ-74 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Toyota RAV4 2.0 VVTI 158pk 4WD Dynamic ECC/cruise/navi android auto/trekhaak


€ 12.450,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.187 km
Deuren 5
Kenteken 9-ZNZ-74 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 116 kW (158 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Roetert
Contactpersoon Robert Gredt
Adres Langschoten 58
Postcode 7371 EP
Plaats Loenen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 5051295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 12722625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roetert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

100% onderhouden. 4WD. ONZE prijs is RIJKLAAR INCLUSIEF 12 maanden BOVAG Garantie, nieuwe APK, afleverbeurt, de Nationale Autopas, poetsen, volle tank en kentekenleges. GEEN meerprijs voor rijklaar maken. Geen meerprijs voor garantie. Zeer luxe en sterke RAV4 4WD met 2.0 158pk motor, mag 2.000 kg trekken. Heeft o.a. automatische airconditioning, Aux en USB aansluiting, Bluetooth, cruise control, Isofix, 17 inch lichtmetalen velgen, mistlampen voor, navigatie via Android auto, DAB radio en een trekhaak. Volledig afgestempeld onderhoudsboekje aanwezig. Inruil, verzekering en financiering mogelijk. Vast telefoonnummer 055 - 5051295. Mobiel WhatsApp nummer 055 - 5051295. 9-ZNZ-74

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie