Toyota RAV4 2.5 Hybrid Bi-Tone 2WD | Navi | Parkeersensoren voor en achter | Stoelverwarming | Achteruitrijcamera | BTW-auto | volledige historie

€ 30.500,- incl. BTW

Bouwjaar 14-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 162.177 km
Deuren 5
Kenteken G-406-NF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid Bi-Tone 2WD | Navi | Parkeersensoren voor en achter | Stoelverwarming | Achteruitrijcamera | BTW-auto | volledige historie


€ 30.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 162.177 km
Deuren 5
Kenteken G-406-NF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Stuart Elst
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Voltweg 5
Postcode 6662 PT
Plaats Elst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)481 - 820220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autostuartelst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 460 x 186 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.135 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Auto Stuart Elst Basis Bronze (inbegrepen à € 1):
Handelsprijs /niet voor particulieren 
vraag verkoper naar afleverpakket 650 euro/6 maanden BOVAG Garantie 
of 950 euro/ 12 maanden BOVAG 
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Auto Stuart Elst Premium Zilver (€ 649 meerprijs): 12 maanden wettelijk Garantie of 15000 km op draaiende motor/versnellingsbak apk-keuren tenaamstelling nap-Check Onderhoudsbeurt klein APK Poestbeurt in-/ exterieur € 20,- brandstof / kwart tank 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Auto Stuart Elst Basis Bronze"): BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
- Auto Stuart Elst Platinum Gold Bovag 3 Zekerheden Pakket (€ 949 meerprijs): 12 maanden BOVAG Garantie (boven € 4.500,- / max. 100.000km max 5 jaar oud )  Onderhoudsbeurt volgens schema 15000km zonder zorgen NAP Check APK Poestbeurt in-/exterieur € 50,- brandstof half volle tank.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Auto Stuart Elst Basis Bronze"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Auto Stuart Elst is een bij de BOVAG aangesloten universeel autobedrijf en al jaren het adres voor de aanschaf van gebruikte auto's. Ook bedrijfswagens behoren bij deze service. Reparatie en onderhoud wordt door ervaren en enthousiaste werknemers uitgevoerd, zoals u van een erkend autobedrijf kunt verwachten. Wij bieden u mooie jonge occasions aan met weinig kilometers. Garantie tegen meerprijs, vraag naar de voorwaarden.
LET OP!!! De advertentie is altijd onder voorbehoud van fouten; wij proberen de voertuigen kwalitatief zo goed mogelijk te adverteren; controleer altijd zelf goed of de geadverteerde opties aanwezig zijn en functioneren. Na aankoop is reclamatie niet mogelijk. Eventueel bij het ontbreken van een tweede sleutel kunnen wij deze tegen kostprijs voor u regelen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie