Bouwjaar | 08-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 08-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.391 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Nijmegen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 21 |
Postcode | 6541 DC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51946228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisnijmegen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Bovag/APPOVED: BOVAG
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Land Rover APPROVED (12 maanden)
Toyota Rav4 2,5 Hybride Black edition
Zeer mooie complete auto hieronder alle opties vanaf de fabriek
B2C-S [71-S] Pakket optie 1 | Hv zwart pakket
B2D-I [107-I] Pakket optie 2 | Zonder
B2H-ik [35-I] Eco-pakket | Zonder
B2P-B [115-B] Veiligheidszin | Tss2 (pcs, acc, lda, sws, ahb)/TSS(PCS,ACC,LDA,SWS,AHB) vanaf 202210
B2R-D Pakket voor externe service | Meldingspakket
B3A-I [86-I] Pakket voor ruwe wegen | Zonder
B3B-G [55-G] Koude ruimte pakket | Europa+str/-nozzle heater
B3E-B [77-B] Corrosiebestrijdingsmaatregelen | Acm14-1 usa, can, eu, rusland
B3K-B [36-B] Lakbeschermingswas/-folie | Beschermingsfolie
B3M-B [66-B] Antidiefstalsysteem | Startonderbreker
B3N-I [104-I] Trekpakket | Zonder
B3V-B Geïntegreerde sportaandrijving | Alleen Dm (drukschakelaar)
CARROSSERIE: SUV LWB5 SUV LWB 5-deurs
CCC-I [198-I] Optionele kleur | Zonder
D2C-C [20-C] Motor koelvloeistof | Llc 50%
D3E-K [12-K] Uitlaatgasemissiecontrole | Euro 6d met obd, met gpf
D3J-B Uitlaatpijp & diffuser | Dual+dfs (ovaal)
D4K-B Gaspedaal | Orgeltype
D4N-D [11-D] Cruisecontrol | Met acc, alle snelheden
E1D-I Transfer & middendifferentieel | Zonder
E1J-C Schakelpook & knop | Leer + deco (a/t), kofferbak
E1P-F [173-F] Schakeltronica | Sequentieel, eco+paddle
EE Synthetisch leren zwarte verpakking
MOTOR:A25A-FXS 2.5 Hybrid
Fabrieksklasse: M Midden
G1A-B Stuurkolom | Handmatig kantelbaar en telescopisch/ met slot vanaf 202210
G1B-D [19-D] Stuurwiel | Leer, 3-spaaks met deco+verwarming
G1C-B Besturing | Tandheugel parallel eps
G2B-B [126-B] Voorvering | Hoogte normaal
G2C-D [123-D] Achtervering | Hoogte normaal met spoiler
G2E-B Stabilisator | Fr & rr
G3A-J [108-J] Voorwielrem | 17" pe45t (34v)
G3C-B Parkeerrem | Epb met remhoudfunctie
G3E-B Remregelklep - edb-regeling | Ebd
G3H-B Buikspieren | Met pomp omhoog ba
G3M-B Hill assist control (hac) | Met (hac3)
G4A-N [10-N] Band & schijfwiel | 225/55r19,sm,al7.5j,emo
G4F-D [109-D] Wieldop | Middenornament
G4G-H [1-H] Reserveband | Bandenreparatieset
J3A-C Voorruitglas | Groen, gelaagd, getint, met film/temper, lami, groen met film vanaf 202008
J3D-B Voorzijde glas | Versterkt uvcut groen
J3E-C [113-C] Achterzijde glas | Versterkt grijs
J3H-C Achterste kwartruit | Verstevigde fix (grijs)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.