Bouwjaar | 30-05-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.566 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-630-HT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.566 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-630-HT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luth B.V. |
Contactpersoon | Geert Luth |
Adres | Franklinstraat 8 |
Postcode | 4004 JK |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 664154 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoluth.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 179 x 162 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.125 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Buiten zijde auto zitten gebruiker schade's( klein) binnen zijde netjes. en goed rijdend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso | Groeistuipen
Wie zaken doet kleedt zich zakelijk met een jasje en een dasje. Daarbij hoort ook een representatieve zakenauto. Maar in de vrije tijd is het prettig als datzelfde jasje wat ruimer zit, en ook dat geldt voor de auto. De nieuwe Toyota Verso combineert daarom het beste van beide. De nieuwe Verso zou even comfortabel zijn als de gemiddelde zakenauto en toch een overvloed aan ruimte bieden als gezinsauto. Is dat gelukt?
De Toyota Verso biedt ruimte voor 7 personen, maar rijdt even goed als de gemiddelde zakenauto. De 1.8 liter benzinemotor presteert prima, maar is niet zo zuinig als beloofd.
Plus
- luxueus en comfortabel
- ruim en praktisch
- innovatieve, bruikbare techniek
Min
- beloofde lage verbruik moeilijk haalbaar
- fors groter en duurder dan voorganger
- geen schuifdeuren
Conclusie
Toyota wil met de nieuwe Verso het verschil tussen zakenauto en gezinsauto verkleinen. Dat is absoluut gelukt, maar daar staat een forse prijs tegenover. Ook is de nieuwe Verso minder handzaam dan de voorganger. Door die groeistuipen is de Verso meer een opvolger van de Avensis Verso dan de Corolla Verso.
De Verso maakt een enorme sprong vooruit op het gebied van comfort en veiligheid en staat nu op hetzelfde niveau als een zakenauto met eenzelfde prijskaartje. De rijeigenschappen zijn zelfs vergelijkbaar met die van de Toyota Avensis! De prestaties van de hier gereden 1.8 liter benzinemotor zijn verdienstelijk, maar het lage fabrieksverbruik is lastig te realiseren.
Wanneer het werk er op zit, is de Verso een uiterst praktische gezinsauto. De overvloedige ruimte is bovendien flexibel in te delen dankzij EasyFlat 7. Afhankelijk van de situatie biedt de Verso ruimte aan zeven personen en lichte bagage of juist aan twee personen en een enorme hoeveelheid bagage.