Volkswagen Caddy 1.6 TDI
€ 4.999,- excl. BTW
Bouwjaar | 07-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 185.989 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 4-VZX-37 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 185.989 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 4-VZX-37 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroothandel Ammerzoden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogesteeg 27A |
Postcode | 5324 AA |
Plaats | Ammerzoden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54272829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroothandelammerzoden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,7 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.373 kg
Laadvermogen: 674 kg
GVW: 2.159 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 per kwartaal
Deze Volkswagen Caddy komt uit 2013, werd geleverd van 01-09-2010 tot 31-07-2015 en kostte toen € 22.696,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De bus heeft een topsnelheid van 150 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 16,7 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 5,6 liter per 100 km en hij weegt 1373 kg. De APK is geldig tot 15-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 371,- per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Caddy | Fijner werken
De aanschaf van een bedrijfswagen is altijd een tweestrijd. Voor het bedrijf tellen de gebruiksmogelijkheden en de kosten per kilometer. De gebruiker let juist op het comfort, de uitrusting en de rijeigenschappen. Om bedrijfswagen en personenauto dichter bij elkaar te brengen is de vijfde generatie van de Caddy gebaseerd op de laatste generatie personenauto's van Volkswagen. Zorgt dat voor het beste aanbod voor beide partijen?
De 5e generatie brengt personenauto en bedrijfswagen dichter bij elkaar. Nog steeds is de Caddy functioneel, maar dankzij meer luxe en verbeterde rijeigenschappen rijdt de Caddy als een personenauto.
Plus
- rijdt (bijna) als een luxe personenauto
- fijne combinatie 122 pk motor en automaat
- rijke, moderne uitrusting
Min
- matige interpretatie gesproken commando's
- forse draaicirkel
- niet beschikbaar als elektrische auto
Conclusie
Weet de vijfde generatie van de Volkswagen Caddy de belangen van wagenparkbeheerders en gebruikers te verenigen? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van de specifieke inzet, maar Volkswagen heeft er wel alles aan gedaan om beide partijen beter te dienen dan voorheen. Vanuit rationeel standpunt zorgen meer binnenruimte en een flexibele uitrusting ervoor dat de Caddy op maat is te maken voor iedere klus. Daarbij zorgen de laatste generatie benzine- en dieselmotoren voor lagere kilometerkosten, alhoewel dat niet zo laag is als bij een geheel elektrische auto.
De gebruikers van de Caddy ervaren zonder enige twijfel de grootste winst. Zij ervaren meer luxe en veiligheid dan voorheen. Het verschil tussen de personenauto's en bedrijfswagens is met de komst van de vijfde generatie van de Caddy kleiner dan ooit tevoren. Het verschil zit in zaken die standaard of juist optioneel zijn, maar de functionaliteit en het gemak zijn gelijk. Daarbij zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd, waardoor menigeen onderweg bijna zou vergeten dat dit een bedrijfswagen en geen personenauto is. En dat maakt het werken veel fijner!