Volkswagen Golf 1.0 eTSI SFEERVERLICHTING VIRTUAL LED
€ 22.900,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 08-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.637 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.637 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Selekt B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rutgershof 9 |
Postcode | 8161 TB |
Plaats | Epe |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23819151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfselekt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Ledig gewicht: 1.204 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Selekt Basis (inbegrepen): Minimaal 5 maanden geldige APK - Onderhoudsbeurt - Schoonmaakbeurt - Tenaamstelling voertuig - Vrijwaring inruilauto - 12 maanden wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Selekt Plus (€ 695 meerprijs): Nieuwe APK bij aflevering - Onderhoudsbeurt - Schoonmaakbeurt - Tenaamstelling voertuig - Vrijwaring inruilauto - 12 maanden BOVAG-garantie - BOVAG 40-Puntencheck
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Selekt Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van uw voertuig behoort uiteraard tot de mogelijkheden. Om u van een concreet mogelijke indicatie te kunnen voorzien ontvangen wij graag foto's van uw inruilvoertuig. Dat kan gemakkelijk via de Marktplaats app of e-mail. Heeft u interesse in een van onze occasions of wilt u kennismaken? Onze verkopers staan u graag telefonisch (06 23 81 91 51) of via e-mail (info@autobedrijfselekt.nl) te woord.
Graag verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen voor de beschikbaarheid van een voertuig en het inplannen van een bezichtiging om teleurstellingen te voorkomen.
Graag tot ziens!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.