Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline CARPLAY 19 INCH velgen zwart
€ 10.950,-
Bouwjaar | 03-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.950 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KD-793-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.950 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KD-793-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Track-Motion Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van de Kreeft 195 |
Postcode | 7324 BX |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3556763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.track-motion.nl/automotive |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.132 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Financiering
Dit is uiteraard mogelijk bij Track-Motion Automotive. Veel mensen kiezen tegenwoordig voor een financiering. Via Track-Motion kunt u een financiering aanvragen. Het krediet is afgestemd op uw persoonlijke situatie, wens en behoefte. Ter verduidelijking: bij een financiering hebben wij geen financieel belang. Wij verlenen echter alleen de service van een financiering.
Inruil:
Heeft u een auto in te ruilen dan is dit uiteraard mogelijk. We maken graag een passend aanbod. Om een aanbod te doen vragen we altijd om het kenteken, kilometerstand, foto's en eventuele bijzonderheden.
Garantie
Bij Track-Motion Automotive staan wij garant voor kwaliteit en service. Deze service bestaat uit verschillende garantiepakketten die u bij ons kunt aanschaffen. U kunt hierdoor zelf bepalen in welke mate u service en garantie wilt bij uw aangeschafte occasion.
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk de HD foto's van deze auto's op onze website!
''Om teleurstelling te voorkomen is ons advies om altijd even te bellen voor het maken van een bezichtigings afspraak''
''Advertentie Samengesteld met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele fouten''
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.