vorige 141 van 5.607 volgende

Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline | 1e eigenaar | Stoelverwarming | Carplay | Park Assist | Navigatie | DAB+ | Velours | Active Info

€ 13.900,- incl. BTW

Bouwjaar 09-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 165.298 km
Deuren 5
Kenteken PD-852-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline | 1e eigenaar | Stoelverwarming | Carplay | Park Assist | Navigatie | DAB+ | Velours | Active Info


€ 13.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-06-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 165.298 km
Deuren 5
Kenteken PD-852-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Seldenrijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderbreedte 22
Postcode 3845 MC
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.seldenrijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 179 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.157 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 620 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 maanden garantie.

Wat deze Golf aantrekkelijk maakt:

- origineel Nederlands geleverd
- afkomstig van de eerste eigenaar
- Volkswagen dealer onderhouden:
04-09-2023 144.626km olieservice, remvloeistof service
21-09-2022 111.576km inspectie met olie verversen, interieurluchtfilter, aanvullende controle
31-01-2022 91.339km inspectie, interieurluchtfilter, luchtfilterelement, aanvullende controle
07-10-2021 80.245km olieservice
26-01-2021 67.108km inspectie, remvloeistof service
16-12-2019 54.789km inspectie met olie verversen, interieurluchtfilter, bougies, aanvullende controle
07-06-2017 0km aflevering inspectie
- ten opzichte van de rijke Highline uitvoering extra voorzien van:
 * Executive pakket met Discover Media navigatie-, radio- en multimediasysteem, App-Connect smartphone-integratie, Digitale radio-ontvangst, Volkswagen Media Control, AUX/USB/SD multimedia aansluiting en CD-speler
 * Spiegelpakket met elektrisch inklapbare buitenspiegels en omgevingsverlichting in buitenspiegels
 * ErgoActive ergonomische bestuurdersstoel, 14-voudig verstelbaar en verwarmbare voorstoelen, massagefunctie voor bestuurder en instelbare lendensteun passagierszijde
 * Parkeerassistent





Deze prijs is inclusief 6 maanden garantie, vraag ons naar de voorwaarden.




Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.



Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie