Volkswagen Golf 1.0 TSI Highline Automaat Panodak ACC Camera
€ 19.750,-
Bouwjaar | 16-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.770 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-748-JT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.770 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-748-JT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDN Automotive B.V. |
Contactpersoon | Ruben vd Neut |
Adres | Pascalstraat 6 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdnautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Volkswagen Golf VII 1.0 TSi Highline "Join" van bouwjaar 2020 met een automaat.
Parelmoer wit metallic van kleur en uitgerust met veel opties. Keurig nette en prima onderhouden Golf, recent is er uitgebreid onderhoud uitgevoerd. Beide sleutels, NAP teller-rapport en onderhoudshistorie zijn aanwezig.
Het zijn de unieke kwaliteiten van een Volkswagen die zorgen dat hun berijders zo trouw zijn aan het merk. Dat blijkt ook weer bij deze Golf, met zijn doordachte ontwerp en zijn hoogstaande bouwkwaliteit. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Fijn zo'n elektrisch bediend glazen panoramadak. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Als je de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor je. Appen met je auto? Geen probleem. Je kunt van overal contact opnemen, de functies controleren en activeren. Je bedient 'm met remote services. Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo kom jij veilig en vlot aan waar je moet zijn. Ook over je schouder zie je onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Volkswagen Golf een achteropkomend verkeer waarschuwing. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Extra opties op deze auto zijn: DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en isofix-aansluiting.
De Volkswagen Golf is jouw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor jou de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om je voor gevaarlijke situaties te behoeden. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.