Volkswagen Golf 1.2 TSI 105 pk Highline Executive 5-Deurs / Navigatie / Lederen bekleding / Trekhaak Afneembaar / Inparkeerhulp en PDC V&A / Climate Control / Stoelve
€ 9.990,-
Bouwjaar | 25-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.719 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-212-JK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf 1.2 TSI 105 pk Highline Executive 5-Deurs / Navigatie / Lederen bekleding / Trekhaak Afneembaar / Inparkeerhulp en PDC V&A / Climate Control / Stoelve
€ 9.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.719 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-212-JK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive by David |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bloemenhof 5 |
Postcode | 6678 BP |
Plaats | Oosterhout Gld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41222042 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotivebydavid.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zie specifieke voertuigomschrijving onderaan deze advertentie.
Welkom bij Automotive by David!
Deze elegante en zeer rijk uitgeruste Volkswagen Golf VII is door ons ingeruild. De auto is particulier bereden en van origine afkomstig uit Duitsland.
De Golf is voorzien van het 'Executive-pakket' en daarnaast aangevuld met veel overige opties! De belangrijkste opties zijn misschien wel; Lederen bekleding 'Zwart' i.c.m. originele Stoelverwarming, een Origineel wegklapbare Trekhaak, Parkeersensoren i.c.m. Inparkeerhulp en Climate Control.
Deze Volkswagen ziet er oprecht zeer netjes uit en is volgens fabrieksvoorschriften onderhouden. Alle onderhoudsbeurten zijn tijdig uitgevoerd. De kleur is Tungsten Silver metallic, een iets warmere grijze lakkleur!
Uitgevoerde onderhoudsbeurten:
- d.d. 27-12-2022 bij 116.915 km (universele garage)
- d.d. 25-03-2021 bij 97.917 km (Volkswagen dealer)
- d.d. 09-04-2020 bij 84.730 km (Volkswagen dealer)
- d.d. 26-03-2019 bij 68.037 km (Volkswagen dealer)
- d.d. 10-04-2018 bij 52.727 km (Volkswagen dealer)
- d.d. 31-03-2017 bij 37.831 km (Volkswagen dealer)
- d.d. 07-04-2016 bij 25.125 km (Volkswagen dealer)
- d.d. 07-04-2015 bij 15.906 km (Volkswagen dealer)
Vanzelfsprekend wordt de Golf geleverd met twee originele autosleutels, sleutellabel en zijn originele (onderhouds)boekjes.
De auto staat op goede banden.
Mocht je interesse hebben, dan ben je van harte welkom voor een bezichtiging en proefrit. Neem ook contact met ons op voor aanvullende foto's of kijk op onze website: automotivebydavid.nl voor meer foto's.
LET OP: De door ons aangeboden auto staat op een externe locatie, dus neem altijd eerst contact met ons op voor een bezichtiging en/of proefrit.
Contactgegevens:
Automotive by David
Whatsapp: 06 41 222 042
E-mail: info@automotivebydavid.nl
Met vriendelijke groet,
David Wijers
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.