Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | IQ-Light | ACC | Navi | 18 Inch |
€ 22.900,-
Bouwjaar | 17-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.212 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-525-RS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.212 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-525-RS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kempeneers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 5 |
Postcode | 4194 TG |
Plaats | Meteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29043663 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokempeneers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2020-12-01
Referentienummer: 1561
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 1 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Interieur: antraciet, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Nieuw binnen! Een sportieve Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE. Deze Volkswagen is voorzien van een krachtige hybride motor die een vermogen levert van 245 pk. Deze Golf GTE is in December 2020 nieuw geleverd en heeft 146.212 km gereden. De auto is volledig onderhouden. Uiteraard is hiervan alle documentatie aanwezig. De auto verkeert in een uitstekende staat! Ook is deze auto voorzien van een mooie complete lijst aan opties. Op de lijst aan opties van deze auto vindt u o.a.: 18 inch lichtmetalen velgen, IQ Lights, getint glas achter, parkeersensoren voor en achter, sportstoelen, zwarte hemelbekleding, adaptieve cruise control, lane assistentie, stuurwiel verwarming, stoelverwarming, sfeerverlichting, Driving Mode Selection, navigatiesysteem, flippers, multifunctioneel sportstuurwiel, virtual cockpit, verkeersbordherkenning, elektrisch inklapbare spiegels, Apple CarPlay, etc. etc.
Heeft deze prachtige Volkswagen Golf GTE uw interesse gewekt? U bent van harte welkom voor een bezichtiging en een proefrit. De koffie staat voor u klaar!
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke aandacht wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen en dit te controleren bij de bezichtiging van de auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.