Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | Pano | Camera | Standkachel | Zwenkbare trekhaak | Garantie
€ 29.900,-
Bouwjaar | 12-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.991 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | Pano | Camera | Standkachel | Zwenkbare trekhaak | Garantie
€ 29.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.991 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EHD Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rietkraag 9 |
Postcode | 8082 AA |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 755591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ehdautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Actieradius: 60 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Ledig gewicht: 1.527 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
De Golf VIII GTE, een echte hot hatch.
Hybride rijden, met een stekker en 60 kilometer actieradius.
Maar dan wel in een 'GTI met groen randje'.
Een luxe wagen, want dat is het eigenlijk gewoon, meer dan voldoende PK's, een hele mooie actieradius op de hybride motor en gewoon een parel om te zien.
Dit exemplaar is zoals een GTE moet zijn; wit, fraaie wielen 17'' (de wielen op de foto hebben een meerprijs van €495,00), full LED verlichting rondom, zwenkbare trekhaak, panoramadak en zelfs standkachel.
Binnenin nog altijd de bekende bekleding met blauw accenten, stuur verwarming, navigatie, digitale cockpit, en bijvoorbeeld ook adaptieve cruise control.
Deze allrounder wordt afgeleverd met een afleverpakket van €695,00, waarbij een beurt en jaar landelijke garantie zijn inbegrepen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.