Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline
n.o.t.k.
Bouwjaar | 05-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.113 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.113 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Berentsen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grolseweg 26 |
Postcode | 7156 LB |
Plaats | Beltrum |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)544 - 462091 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfberentsen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 03-07-2025
- Tellerstand: 150113 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1190 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Glazen schuifdak
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
Interieur
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Hij is stijlvol en comfortabel, deze Volkswagen Golf, en hij is ontworpen om u veilig en comfortabel te laten rijden onder alle omstandigheden. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Deze Volkswagen Golf heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. Ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging zijn aan boord.
Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. Deze auto is voorzien van lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
Overtuigd? Bel dan voor een
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.