Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE|Hybride|Dealerauto|Nap

€ 15.795,- incl. BTW

Bouwjaar 30-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 162.928 km
Deuren 5
Kenteken HN-570-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE|Hybride|Dealerauto|Nap


€ 15.795,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 162.928 km
Deuren 5
Kenteken HN-570-K Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verheul
Contactpersoon Hans Gerritsen
Adres Dr. Willem Dreeslaan 30
Postcode 3771 RW
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 414969 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website vakgarageverheul.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE|Hybride|Dealerauto|Nap

Afleverpakketten

Basis Service Pakket (Gratis)
- Algehele technische inspectie
- Vloeistoffen controle
- Tenaamstelling voertuig
- Minimaal 6 maanden apk
- NAP teller rapport

12 maanden Bovag garantie (incl. 21% BTW) - €995,-
- Algehele Technische Inspectie
- Vloeistoffen controle - NAP teller rapport
- Tenaamstelling voertuig - Minimaal 6 maanden apk
- Bovag afleverbeurt - Aircoservice beurt
- 1 jaar Pechhulp Mobiliteit Service 24/7 Europa
- Nieuwe accu
- 12 maanden Bovag garantie op motor en versnellingsbak of 15.000 km, (reparatie en onderhoud werkzaamheden uit te voeren bij Vakgarage Verheul)

24 maanden Bovag garantie (incl 21% BTW) - €1595,-
- Algehele Technische Inspectie
- Vloeistoffen controle
- NAP teller rapport
- Tenaamstelling voertuig
- Minimaal 6 maanden apk
- Bovag afleverbeurt
- Aircoservice beurt
- 1 jaar Pechhulp Mobiliteit Service 24/7 Europa
- Nieuwe accu
- 24 maanden Bovag garantie op motor en versnellingsbak of 30.000 km, (reparatie en onderhoud werkzaamheden uit te voeren bij Vakgarage Verheul)




- Kenteken: HN-570-K
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 10-10-2024
- Tellerstand: 162928 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CUK
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1499 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 427 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 132 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Kleur zwart
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Parkeersensor voor en achter
- Parkeersensoren
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas
- Wij proberen alle informatie zo accuraat mogelijk te houden echter zijn fouten nooit uit te sluiten. Vertrouw niet volledig op deze informatie

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Climate control
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Navigatiesysteem
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
-

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie